آخرین اخبار سایت :
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
فروش دوربین آی پی

لنز موتورایز دوربین IP: دوربین با این لنز قابلیت تنظیم و تغییر زاویه دید دارد. این فرآیند از کنار دستگاه یا دوربین امکان‌پذیر است. برای فروش دوربین آی پی کالابست  نیاز است با اجزای اصلی تجهیزات دوربین مداربسته آشنا باشید. به صورت کلی اجزای اصلی سیستم مداربسته تحت شبکه شامل موارد زیر می‌باشد: دوربین مداربسته تحت شبکه دام یا بولت کابل شبکه سرور شبکه انتقال تصویر یا سرور IP دستگاه ضبط تصویر دیجیتال یا NVR منبع تغذیه پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع و قیمت محصولات برند برایتون به صفحه لیست دوربین مداربسته برایتون مراجعه کنید. همچنین برای دریافت کلیه اطلاعات در خصوص انواع دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون به این صفحه مراجعه نمایید. شما با مراجعه به این صفحه میتوانید با اطلاعات کامل دوربین های مداربسته آشنا شده و کلیه دوربین های مورد نیاز پروژه‌تان را تهیه نماید. بهترین ترکیب دوربین مداربسته ای پی با دستگاه ضبط تصویر یکی از نکاتی که در هنگام خرید تجهیزات مداربسته باید به آن توجه کنید، تناسب و سازگاریِ ترکیب تجهیزات جانبی است. با انتخاب درست تجهیزات جانبی و نسب و راه اندازی اوثولی میتوانید بهترین بهره‌برداری را از دوربین مداربسته تحت شبکه خود داشته باشید. مثلا اگر دوربین مداربسته تحت شبکه را انتخاب می‌نمایید مسلما انتخاب دستگاه ضبط تصویر NVR  بهترین ترکیب تجهیزات مداربسته شما محسوب می‌شود. ترکیب تکنولوژی IP و NVR سیستم دوربین مداربسته شما را ساده و انعطاف‌پذیر می‌کند. همچنین کیفیت عالی و نیاز به کابل کشی کم‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. پشنهاد ما به شما استفاده از دوربین با دستگاه “هم برند” است .ارتباط بین هم برند بودن یا نبودن با استاندارد آنویف نرم‌افزار مدیریت دوربین مداربسته تحت شبکه پس از اینکه دوربین مداربسته تحت شبکه مناسب کسب و کار خود و دستگاه ضبط تصویر متناسب با آن را تهیه نمودید قدم بعدی نرم‌افزار مدیریت دوربین است. شما برای اینکه بتوانید به بهترین نحو عملیات نظارت را انجام دهید نیازمند استفاده از یک نرم افزار مناسب، ساده و قدرتمند هستید. اما بهترین نرم‌افزار مدیریت فروش دوربین ip کالابست کدام است؟ شما برای کنترل از راه دور سیستم مداربسته خود باید از نرم افزار مدیریت فیلم یا VMS(video management software) استفاده نمایید. نرم افزاری که انتخاب می‌کنید باید با شرایط شما سازگار باشد. همچنین باید قابلیت‌های زیادی مانند پیدا کردن، جدا کردن و استخراج کردن مهم‌ترین لحظه‌های که یک دوربین مداربسته ضبط کرده است را برایتان فراهم کند.

نویسنده : نظرات() بازدید : 335
چهار شنبه 7 دی 1401 - 21:49 می پسندم نمی پسندم
دوربین بیسیم کالابست

ابتدا بد نیست با تعریف دوربین بی سیم کالابست آشنا شویم. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اساسی آنها این است که اتصال و راه اندازی آن ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد، به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. بهترین دوربین مداربسته بی سیم دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده است. در صورتی که با سیستم دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید می دانید که از آنها برای نظارت و کنترل یک محل خاص استفاده می شود ولی همانطور که می دانید نصب دوربین های مداربسته معمولا نیاز به سیم کشی تخصصی با استفاده از سیم و کابل و متعلقات دوربین مداربسته دارد. همچنین برای اتصال و خرید این نوع از دوربین ها معمولا هزینه زیادی باید صرف شود که ممکن است در برخی مکان ها مقرون به صرفه نباشد.

اطلاعات فنی دوربین مداربسته وایرلس فرستنده در دوربین های مداربسته وایرلس در ابعاد کوچک در داخل دوربین قرار گرفته است و تغذیه این دوربین ها از طریق یک باتری یا یک منبع تغذیه دائمی کوچک انجام می شود، گیرنده دوربین مداربسته بی سیم نیز حجم زیادی ندارد و می تواند مستقیما به ورودی های صوتی و تصویری تلویزیون، ویدئوها و کامپیوترهای دارای کارت ویدئو متصل گردد. دوربین مداربسته بیسیم قابلیت نصب بر TV و کامپیوتر را دارد و می تواند تصاویر را با کیفیت مناسب ضبط نماید. نکته منفی در رابطه با دوربین مداربسته بیسیم این است که این دوربین ها از ثبات نسبتا کمتری برخوردار هستند و همچنین در صورتی که سیستم اینترنت منزل یا محل کار شما دچار مشکل گردد در این حالت امکان استفاده از دوربین مدار بسته منزل کالابست مختل می شود.

در این بخش به معرفی جامع انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت دوربین مدار بسته خانگی کالابست پرداخته می‌شود. کاربردها ، مشخصات فنی دوربین های ارزان خانگی و لیست قیمت انواع دوربین های حرفه ای برای سیستم های نظارتی مداربسته موارد در برگیرنده این بخش می‌باشند. انواع دوربین مدار بسته به صورت لیست در ابتدای همین صفحه آورده شده است. برای ورود به لیست هر یک از آنها بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید تا به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی پیدا کنید. دوربین مدار بسته | دوربین مداربسته و قیمت انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته : تصویری از انواع دوربین مداربسته شامل دوربین های فیش آی، دام، بولت، مینی دام، اسپید دام، باکس، وریفوکال، زوم، وایرلس، خانگی دوربین مدار بسته ارزان قیمت به همراه لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است.

قیمت دوربین وای فای کالابست انواع دوربین مداربسته صنعتی و معرفی اجمالی انواع دوربین مدار بسته خانگی دوربین های مداربسته توسط تولید کنندگان و با مارک های مختلف و مدل های متنوع و کیفیت های متفاوت برای کاربردهای گوناگون به بازار ارائه میشوند. همانند تمامی اجناس و کالاهای موجود در بازار، تجهیزات مداربسته نیز از کیفیت و قیمت های متنوعی بسته به کمپانی تولید کننده و کشور صادر کننده برخوردارند. دوربین های مدار بسته با توجه به پارامترهای مختلف دسته بندی میگردند. یکی از پارامترهای دسته بندی انواع دوربین مدار بسته، مدل، ظاهر و کاربرد آنها می‌باشد. با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. پس از انتخاب نوع سیستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربین ها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد.

با این توصیفات برخی از اطلاعات مورد نیاز شما برای آشنایی با نحوه انتخاب نوع و مدل تجهیزات مدار بسته در ادامه آورده شده است. نصب دوربین وای فای کالابست در پروژه های دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محیط نصب، بوجه در نظر گرفته شده، اهداف و کاربری های مد نظر از سیستم مدار بسته متفاوت خواهد بود. دسته بندی های انواع دوربین به صورت زیر می‌باشند: انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی دوربین های آنالوگ ، دوربین های اچ دی ، و دوربین های تحت شبکه - این سه دسته به ترتیب پیشرفته تر و گران تر می‌باشند و با یک بوجه خیلی کم تنها سیستم های آنالوگ، با یک بوجه متوسط سیستم های اچ دی مبتنی بر کابل RG59 (یعنی سیستم های AHD و توربو اچ دی و HD-SDI, HD-CVI, HD-TVI) و با یک بوجه نسبتا مناسب میتوان سیستم دوربین مدار بسته را بر اساس دوربین های اچ دی تحت شبکه طراحی و پیاده سازی نمود.

نویسنده : نظرات() بازدید : 315
پنج شنبه 1 دی 1401 - 10:47 می پسندم نمی پسندم
قهوه فروشی آنلاین

اگر در اینترنت جستجو می کنید که متوجه شوید قهوه قوی یعنی چه باید به شما بگویم که هر شخص معنی خاص خودش را در ذهنش دارد و قهوه قوی در ذهن همه یکی نیست. معمولا افرادی که در صنعت قهوه هستند قوی را این گونه تفصیر قهوه فروشی آنلاین می کنند. نسبت جامدات به مایعات یک نوشیدنی .

استحکام منحصراً به فرآیند دم کردن اشاره دارد. یک نوشیدنی قوی با استفاده از نسبت جامدات به آب بالاتر درست می شود و به غلظت نوشیدنی به جای برشته شدن اشاره دارد. اسپرسو طبق تعریف یک نوشیدنی، قوی است چون که نسبت به بقیه انواع نوشیدنی ها دارای غلظت بیشتری هست و با نسبت آب کمتری نسبت به بقیه انواع قهوه دم می شود.

نویسنده : نظرات() بازدید : 270
چهار شنبه 30 آذر 1401 - 23:42 می پسندم نمی پسندم
بهترین دوربین مداربسته

در ادامه این مطلب معروف ترین دوربین های این فهرست را معرفی می کنیم: دام Dome CCTV دوربین دام     این دوربین مداربسته بر اساس قیمت دوربین مدار بسته کالابست و فرم بدنه نامگذاری شده اند. کلمه Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است و شکل کروی و گنبد مانند این دوربین کاملا متناسب با نام آن است. دوربین مداربسته دام عموماً کاربردهای غیر صنعتی دارند و بیشتر در فضای داخلی نصب می شوند، اما در بین آن ها می توانید نمونه خارجی نیز پیدا کنید. دوربین های دام معمولاً دید در شبی با برد متوسط دارند. می توان با توجه به شرایط، از دوربین دام مادون قرمز و یا دام ضد وندال استفاده نمود. به طور کلی جهت تصویربرداری آن برای بیننده مشخص نیست و اکثر این دوربین‌ها دارای لنز واید می باشند. برخی از انواع محصولات دام امکان چرخش و یا زوم را نیز دارا هستند. اسپید دام Speed Dome/ PTZ CCTV دوربین مداربسته اسپید دام شکل کامل تری از نوع دام است با این تفاوت ویژه که قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کی بورد و یا به طور اتوماتیک دارند (Pan Tilt Zoom) و همین خصوصت باعث می شود که در واقع کاملترین دوربین مدار بسته رنگی باشند. از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه برسد. اسپید دام ها قابلیت کارکرد در محیط هایی با دمای 35- تا 50 درجه را دارند. اگر به دنبال امنیتی خاص و ویژه هستید دوربین مداربسته اسپید دام را انتخاب کنید.

برای خرید بهترین دوربین مداربسته پین هول نیاز به دریافت مجوز های خاصی دارید تا کار شما شکل قانونی پیدا کند. به همین خاطر امکان فروش آن در فروشگاه کالابست ممکن نیست.    دوربین پین هول مکعبی Cube CCTV این نوع از دوربین ها به خاطر ثابت بودن فاصله کانونی، و پشتیبانی کم از ثبت تصاویر در شب، هزینه بالایی ندارند و مناسب مناطق مسکونی و کسب و کار های کوچک هستند. این دوربین ها بیشتر مناسب محیط های داخلی هستند. دوربین مکعبی رایج ترین انواع دوربین ها برای سیستم های بی سیم هستند. دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد.

تکنولوژی های ذخیره سازی تصاویر تکنولوژی های ضبط تصویر دوربین مدار بسته یکی از چالش هایی که از همان ابتدا گریبان سیستم های نظارتی را گرفته بود پرهزینه بودن لوازم ذخیره سازی تصاویر بوده و است. به طور معمول همه ی دستگاه های ضبط کننده دوربین های نظارتی، فایل های تصویری را کم حجم کرده و در در هارد دیسک ذخیره میکنند. این ذخیره سازی تا کنون به کمک تکنولوژی H.264 انجام می شد اما با بالا رفتن کیفیت دوربین ها این تکنولوژی نیاز به ارتقاء داشت و هم اکنون فرمت ذخیره سازی H.265+ معرفی شده که حدودا 5 برابر به حجم کمتری برای ذخیره سازی فایل ها نیاز دارد. قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه شما می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی گوشی تلفن همراه تان نیز مشاهده کنید، به این ترتیب کنترل فوق العاده ای بر محیط و شرایط خواهید داشت. تنها نکته مهم و مورد نیاز برای این فرایند، وجود خروجی LAN در پشت دستگاه ضبط کننده شما است که اکثر دوربین های امروزی این ویژگی را دارند. با نصب بهترین دوربین مدار بسته  کالابست خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید.

نصب دوربین تحت شبکه یا آی پی برای نصب دوربین تحت شبکه نیز همانطور که از نامشان پیداست می بایست از کابل شبکه یا Cat استفاده نمود. این دوربین ها به طور پیش فرض از کیفیت بالایی برخوردارند و محدودیتی برای مگاپیکسل بالا ندارند. سیم کشی برای این دوربین ها به این صورت است که می توان به مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید و همه سیمها را کنار NVR به یک سوئیچ شبکه وصل کرد. روش دیگر به این صورت است که برای اماکنی که در مسافتهای طولانی است از یک کابل استفاده شود و کنار هر دوربین از یک سوئیچ استفاده گردد. برای تغذیه دوربین مدار بسته آی پی هم می توان ار یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده نمود که در روش دوم نیاز به کابل کشی مجدد نمی باشد. نصب دوربین مدار بسته وایرلس همان ابتدا بگوییم که دوربین وایرلس یکی از شاخه های دوربین آی پی می باشد. برای این دوربین ها از یک سیستم ارسال کننده بی سیم و یک دریافت کننده بیسیم استفاده می گردد. برای خرید دوربین مداربسته  تنها به تغذیه دوربین و NVR نیاز است و کابل اتصالی بین این دو وجود ندارد. برای نصب دوربین وایرلس، دوربین ها را در مکان مناسبی که مورد نظر می باشد نصب نمایید، توجه داشته باشید که دوربین در محدوده ی آنتن دهی NVR باشد تا تصویر بدون لگ و مشکل به دستگاه انتقال یابد. تغذیه دو طرف را وصل کنید و تصویر را در صفحه نمایش دریافت نمایید.           

نویسنده : نظرات() بازدید : 281
سه شنبه 29 آذر 1401 - 12:50 می پسندم نمی پسندم
شاهین فلز سپاهان

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.

نویسنده : نظرات() بازدید : 265
یک شنبه 13 آذر 1401 - 21:14 می پسندم نمی پسندم
فروش پارتیشن

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره – تولید و اجرای کلیه مدل های پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد که هر دو نوع پارتیشن اداری نوین پارتیشن تک جداره و دوجداره می تواند با متریال های مختلفی مانند شیشه ای ، ام دی اف و آلومینیوم تولید گردد. تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای ، آلومینیومی و ام دی اف توسط نوین پارتیشن تولید و اجرا می گردد. تمامی انواع پارتیشن هایی که در دکوراسیون اداری در ایران استفاده می شود را می توان در سه دسته 1-پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه ، 2-پارتیشن شیشه ای فریم لس  3-پارتیشن دو جداره آلومینیوم و شیشه تقسیم بندی کرد. دو نوع اول ، پرفروش ترین و پرکاربردین پارتیشن های اداری در ایران می باشد. لازم به ذکر است انواع دیگری از پارتیشن ها مانند تک جداره ام دی اف ، تکجداره با آلومینیوم 6 پر و … نیز در موارد اندکی استفاده می شود که تقریبا از رده خارج شده اند . در ادامه به توضیح هر یک از انواع پارتیشن های تولید شده توسط نوین پارتیشن می پردازیم.

استانداردهای نوین پارتیشن در تولید و اجرای پارتیشن های اداری در طول چندین سال فعالیت نوین پارتیشن ، با شناسایی و رعایت استانداردهای زیر توانسته ایم محصول با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین با راه اندازی سیستم فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی نیز توانسته ایم تا 30 درصد در هزینه های پارتیشن اداری برای مشتریان صرفه جویی ایجاد نماییم. 1- استانداردهای مربوط به تولید فریم آلومینیومی: از حدود سال 1390 به بعد پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی بخش بزرگی از بازار پارتیشن های اداری را به خود اختصاص دادند و به مرور پارتیشن های MDF جای خود را به پارتیشن های فریم لس و پارتیشن های دوجداره با فریم آلومینیومی دادند. در سال های اخیر حدود 80 درصد متقاضیان پارتیشن اداری متقاضی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی هستند. در این نوع پارتیشن ها ، شیشه سکوریت شده در فریمی از جنس آلومینیوم مهار می شود.

جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای نوین پارتیشن چیست؟ تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن های فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چه تفاوت هایی باهم دارند؟ اگر بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می خواهید یکی را انتخاب کنید برای انتخاب درست حتما موارد زیر را مد نظر قرار دهید: 1- نصب پرده کرکره ای: اگر حتما می خواهید بر روی پارتیشن پرده کرکره ای نصب کنید تا نور و دید را در زمان های دلخواه کنترل نمایید ، پارتیشن دوجداره گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود. چرا که حالت استاندارد نصب پرده کرکره ، نصب بین دو شیشه می باشد و معمولا برای پارتیشن های شیشه ای تک جداره از پرده کرکره ای استفاده نمی شود. 2- بودجه : قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای حدود 2 برابر پارتیشن های تک جداره می باشد. لذا عامل بودجه یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بین پارتیشن تک جداره و دو جداره می باشد. 3- عایق صوتی : پارتیشن دوجداره  شیشه ای نسبت به پارتیشن تک جداره حدود 30 درصد از عایق صوتی بیشتری برخوردار است. 4- شکل ظاهری : از نظر شکل ظاهری ، پارتیشن های تک جداره (فریم لس) فقط در قسمتی که پارتیشن به کف و سقف و دیواره ها متصل می شود دارای فریم می باشد. این درحالیست که پارتیسشن های دوجداره در دورتادور هر لَت شیشه دارای فریم می باشد.

پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پاسخگوی سوالات شما در خصوص پارتیشن ام دی اف نوین پارتیشن هستیم. با توجه به تنوع رنگ و طرح در پارتیشن های ام دی اف ، این نوع پارتیشن های اداری را می توان هم در دکوراسیون مدرن و نیمه مدرن و هم در دکوراسیون های به سبک کلاسیک به کار برد. هیچ گونه محدودیتی در طراحی پارتیشن های ام دی اف وجود ندارد و هر طرح دلخواهی توسط تیم نوین پارتیشن قابل تولید و اجرا می باشد. 1- پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه با پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه مشتری استفاده از ورق ام دی اف درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان نصب پرده کرکره ای با 20 رنگ مختلف اجرای بسیار دقیق و بی نقص در تولید پارتیشن های MDF نوین پارتیشن ، از MDF درجه یک استفاده شده و دارای 36 ماه گارانتی می باشد. مشتریان عزیز می توانند بیش از 80 طرح و رنگ را از بین طرح های موجود در کالیته رنگ MDF انتخاب نمایند. 2- پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه بدون پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه کارفرما ورقMDF درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت با 3 سال گارانتی) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان سفارش به 3 صورت شیشه راه مات ، تمام مات و ساده اجرای بسیار دقیق و بی نقص  اجرا میشود.

نویسنده : نظرات() بازدید : 266
سه شنبه 3 آبان 1401 - 12:42 می پسندم نمی پسندم
فروش پارتیشن

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره – تولید و اجرای کلیه مدل های پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد که هر دو نوع پارتیشن اداری نوین پارتیشن تک جداره و دوجداره می تواند با متریال های مختلفی مانند شیشه ای ، ام دی اف و آلومینیوم تولید گردد. تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای ، آلومینیومی و ام دی اف توسط نوین پارتیشن تولید و اجرا می گردد. تمامی انواع پارتیشن هایی که در دکوراسیون اداری در ایران استفاده می شود را می توان در سه دسته 1-پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه ، 2-پارتیشن شیشه ای فریم لس  3-پارتیشن دو جداره آلومینیوم و شیشه تقسیم بندی کرد. دو نوع اول ، پرفروش ترین و پرکاربردین پارتیشن های اداری در ایران می باشد. لازم به ذکر است انواع دیگری از پارتیشن ها مانند تک جداره ام دی اف ، تکجداره با آلومینیوم 6 پر و … نیز در موارد اندکی استفاده می شود که تقریبا از رده خارج شده اند . در ادامه به توضیح هر یک از انواع پارتیشن های تولید شده توسط نوین پارتیشن می پردازیم.

استانداردهای نوین پارتیشن در تولید و اجرای پارتیشن های اداری در طول چندین سال فعالیت نوین پارتیشن ، با شناسایی و رعایت استانداردهای زیر توانسته ایم محصول با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین با راه اندازی سیستم فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی نیز توانسته ایم تا 30 درصد در هزینه های پارتیشن اداری برای مشتریان صرفه جویی ایجاد نماییم. 1- استانداردهای مربوط به تولید فریم آلومینیومی: از حدود سال 1390 به بعد پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی بخش بزرگی از بازار پارتیشن های اداری را به خود اختصاص دادند و به مرور پارتیشن های MDF جای خود را به پارتیشن های فریم لس و پارتیشن های دوجداره با فریم آلومینیومی دادند. در سال های اخیر حدود 80 درصد متقاضیان پارتیشن اداری متقاضی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی هستند. در این نوع پارتیشن ها ، شیشه سکوریت شده در فریمی از جنس آلومینیوم مهار می شود.

جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای نوین پارتیشن چیست؟ تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن های فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چه تفاوت هایی باهم دارند؟ اگر بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می خواهید یکی را انتخاب کنید برای انتخاب درست حتما موارد زیر را مد نظر قرار دهید: 1- نصب پرده کرکره ای: اگر حتما می خواهید بر روی پارتیشن پرده کرکره ای نصب کنید تا نور و دید را در زمان های دلخواه کنترل نمایید ، پارتیشن دوجداره گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود. چرا که حالت استاندارد نصب پرده کرکره ، نصب بین دو شیشه می باشد و معمولا برای پارتیشن های شیشه ای تک جداره از پرده کرکره ای استفاده نمی شود. 2- بودجه : قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای حدود 2 برابر پارتیشن های تک جداره می باشد. لذا عامل بودجه یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بین پارتیشن تک جداره و دو جداره می باشد. 3- عایق صوتی : پارتیشن دوجداره  شیشه ای نسبت به پارتیشن تک جداره حدود 30 درصد از عایق صوتی بیشتری برخوردار است. 4- شکل ظاهری : از نظر شکل ظاهری ، پارتیشن های تک جداره (فریم لس) فقط در قسمتی که پارتیشن به کف و سقف و دیواره ها متصل می شود دارای فریم می باشد. این درحالیست که پارتیسشن های دوجداره در دورتادور هر لَت شیشه دارای فریم می باشد.

پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پاسخگوی سوالات شما در خصوص پارتیشن ام دی اف نوین پارتیشن هستیم. با توجه به تنوع رنگ و طرح در پارتیشن های ام دی اف ، این نوع پارتیشن های اداری را می توان هم در دکوراسیون مدرن و نیمه مدرن و هم در دکوراسیون های به سبک کلاسیک به کار برد. هیچ گونه محدودیتی در طراحی پارتیشن های ام دی اف وجود ندارد و هر طرح دلخواهی توسط تیم نوین پارتیشن قابل تولید و اجرا می باشد. 1- پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه با پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه مشتری استفاده از ورق ام دی اف درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان نصب پرده کرکره ای با 20 رنگ مختلف اجرای بسیار دقیق و بی نقص در تولید پارتیشن های MDF نوین پارتیشن ، از MDF درجه یک استفاده شده و دارای 36 ماه گارانتی می باشد. مشتریان عزیز می توانند بیش از 80 طرح و رنگ را از بین طرح های موجود در کالیته رنگ MDF انتخاب نمایند. 2- پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه بدون پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه کارفرما ورقMDF درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت با 3 سال گارانتی) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان سفارش به 3 صورت شیشه راه مات ، تمام مات و ساده اجرای بسیار دقیق و بی نقص  اجرا میشود.

نویسنده : نظرات() بازدید : 301
سه شنبه 3 آبان 1401 - 12:42 می پسندم نمی پسندم
ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز

ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی سامی ادز چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده برخی تصور می‌کنند که ساخت تیزر تبلیغاتی به تنهایی برای پیشرفت کسب و کارشان کافی است. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی بی‌کیفیت قدرتی برای افزایش فروش محصولات و موفقیت کسب و کار فرد ندارند. شاید بتوان گفت سخت‌ترین عرصه برای فعالیت در دنیا دیجیتال عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی است. چرا که تیزرهای تبلیغاتی برای ساخته شدن نیازمند مهارت‌های خاصی است که کمتر در افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تنها افرادی بتوانند در این عرصه به تولید تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و با کیفیت بپردازند که از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می‌باشد. به‌ طورکلی یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق باید از چند ویژگی و معیار پیروی کند. در واقع می‌توانیم بگوییم هر گاه یک تیزر تبلیغاتی از این چند شاخص و ویژگی پیروی کند می‌توانیم آن را یک وسیله برای تبلیغات موفق و برند سازی سریع‌تر بدانیم.

بهترین سازنده تیزر تبلیغاتی در ایران سامی ادز به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه ساخت تیزر سامی ادز های تبلیغاتی توانسته است نام خود را بر سر زبان همگان بیاندازد. متخصصان این مجموعه با کمک گرفتن از دانش ساخت محتواهای چند رسانه‌ای و دانش روانشناسی موفق شده‌اند، بهترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها را برای تبلیغات بیابند. و با اجرایی صحیح و اصولی آن ایده‌ها، تیزرهایی بسازند که بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا تبلیغات داشته باشد. و موفقیت‌های بیشتری حاصل کند.

نویسنده : نظرات() بازدید : 250
سه شنبه 26 مهر 1401 - 2:45 می پسندم نمی پسندم
مبل راحتی سامی مبل

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.

نویسنده : نظرات() بازدید : 264
پنج شنبه 21 مهر 1401 - 19:50 می پسندم نمی پسندم
اینترلوکس (عمران مال) تولید کننده چسب بتن، چسب کاشی

امروزه در بازار ده ها نوع چسب کاشی عمران مال وجود دارد که بسته به کاربرد مورد نظر، با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر تنوع در نوع محصولات، برای هر یک از کاربردها یک دستور العمل خاص وجود خواهد داشت که با رعایت آن ها می توانید کیفیت کار را تا حد زیادی بالا ببرید. با این وجود، خوشبختانه کنترل کیفیت آن بسیار آسان می باشد و مقدار مورد نیاز در هر متر مربع از قبل برای شما مشخص است؛ بنابراین کار با این دسته از مواد برای افراد غیر حرفه ای نیز ممکن خواهد بود و ما در این مطلب راهنمای مختصری در رابطه با انتخاب چسب سرامیک خمیری و تمامی نکات مربوط استفاده از آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

چسب پودری عمران مال یا چسب سنگ مخلوطی از مواد سیمانی و افزودنی های پلیمری می باشد که برای نصب انواع کاشی،سرامیک سنگ های ساختمانی،آجر روی دیوار و کف در داخل و یا خارج ساختمان استفاده می شود. از قابلیت های ویژه چسب سنگ پودری می توان به همه کاره بودش اشاره کرد. 

امروزه این محصول جزو بهترین فراورده های افزودنی بتن معدنی می باشد. اگر از نوع مرغوب ژل میکروسیلیس در ملات های سیمانی استفاده شود درمخلوط حاصل شده درجه نفوذ پذیری کاهش می یابد و در نهایت بتن بادوام حاصل می شود. این فراورده با نام های دیگری نیزمانند دوده سیسیلی، پاور ژل، ژل سیلیس یا پودر میکروسیلیس در صنعت ساخت و ساز شناخته شده است. اما از آنجا که ذرات آنها بسیار ریز بوده و به این دلیل بالا بودن میزان پراکندگی از لحاظ زیستی و شرایط زیست محیطی باعث تولید آلودگی می شدند. ژل میکروسیلیس عمران مال یا پوزولانی این مشکل را برطرف نموده است.

آیا تا به حال به یک راه حل مطمئن برای آب بندی استخر بتنی فکر کرده اید؟ ما امروز با بررسی قیمت و خرید واتراستاپ عمران مال و نکاتی که باید هنگام خرید آن بدانید، در خدمت شما خواهیم بود. این مدل از آب بند در واقع محصولی است که در استخرهای بتنی به منظور پوشاندن نقطه ضعف های ایجاد شده در زمان ساخت مورد استفاده قرار می گیرد؛ به عنوان مثال، برای برطرف نمودن برخی مشکلات از قبیل سوراخ شدن شل شدن و… که بر روی بتن ایجاد می شود، می تواند گزینه مناسبی باشد. ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان و فعالان در زمینه فروش واتراستاپ، امروز سعی کرده ایم علاوه بر معرفی این محصول، بهترین مدل های آن را برای خرید در اختیارتان قرار دهیم.

واتراستاپ استخر بسیار منعطف و نرم هستند؛ به همین دلیل است که از آن در ساخت مخزنهای آب، سدها، حوضچه ها، استخرها، معابر و تونل های آبی استفاده می شود. نوع حفره دار نیز از هدر رفتن آب جلوگیری می کند. همچنین در درجه ها و رده بندی های متفاوت تولید می شود و کاربردهای مختلفی دارد.

عایق رطوبتی نانو عمران مال، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیرداشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

نم با نفوذ در ذرات میکروسکوپی  و مولوکولی مواد باعث تخریب و تضعیف مصالح ساختمانی می گردد. به روش هایی که با آنها بتوان از ورود آب به محل مورد نظر ممانعت کرد، عایق کاری گفته می شود. عایق نانو هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

ماستیک پلی یورتان یک درزگیر سرد است که برای درزبندی به کار می رود.قیمت ماستیک آب بندی پلی یورتان نیز در وب سایت ما کاملا به صرفه بوده و برای اطلاع از آن می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. در این نوشته می خواهیم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم و خوشحال می شویم که تا انتها همراه ما باشید.

آیا هنوز هم می توان از ملات های قدیمی و دستی برای کاشی کاری استفاده کرد؟ خرید چسب پرسلان پیشنهاد مهندسان ساخت و ساز است، زیرا این محصول جایگزین مناسب و کاربردی برای ملات های قدیمی خواهد بود. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان و فعالان در زمینه تولید چسب پرسلان با قیمت مناسب، در ادامه قصد داریم به صورت مفصل به بررسی آن بپردازیم.

جایگزین ایزوگام امروزه در موتورهای جستجو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، افرادی هستند که عایق نمودن بهینه و مطلوب سازه برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اثرات مخرب و زیان باری که نم و رطوبت همراه خود دارند لزوم بهره گیری از متریال های عایقی بیشتر از گذشته احساس می شود.

عایق رطوبتی از گذشته تا امروز راه طولانی را طی نموده اندو متریال های متفاوتی در هر برهه از زمان، به عنوان فراورده های آببندی ساختمان و محل سکونت مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه با پیشرقت تکنولوژی و فناوری در تمامی عرصه ها، صنعت ساخت و ساز نیز از این جریان عقب نمانده است و تمامی مصالح مورد استفاده در این صنعت به گونه ای پیشرفت نموده اند ویکی از این مصالح بسیار کاربردی عایق ها خصوصا نوع رطوبتی آن می باشد که فراورده های مدرن و جدیدی را با توانایی ها وقابلیت های ویژه و منحصر به فرد به بازار عرضه نموده است.

نویسنده : نظرات() بازدید : 989
سه شنبه 12 مهر 1401 - 2:34 می پسندم نمی پسندم
صفحات سایت
تعداد صفحات : 9

میزکار کاربری

Panel
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

مطالب پر بازدید

Favorite Posts

لینک های سایت

Links

ابربرچسب ها

Tags

چت باکس

Chat

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین مطالب

Recent Posts

آخرین نظرات کاربران

Recent Comment
درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید
آمار سایت
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 7
تعداد کاربران : 0
امروز :
تعداد اعضای سایت : 0
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 4
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 840
بازدید سال : 6020
بازدید کل : 146195
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند





امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR